InterShift ASSIST

ASSIST is een zeer uitgebreide roosterapplicatie voor triagisten op de Huisartsenpost.

Met  het ASSIST pakket maakt u een personeelsplanning voor (on)regelmatige diensten op locatieniveau. ASSIST maakt het mogelijk om alle wensen, verhinderingen en voorkeuren van de triagisten en assistentes overzichtelijk vast te leggen. Om uw traigisten nog meer grip te geven op hun rooster kunnen ze onderling diensten ruilen en kan de planner deze verzoeken makkelijk volgen en goedkeuren.

Doordat de CAO standaard is ingeregeld in het systeem, worden vakantieuren, onregelmatigheidstoeslagen, en de gereden woon-werk kilometers correct berekend en inzichtelijk gemaakt.  En aan het eind van de maand kunt u gemakkelijk de verloningsinformatie bij uw salarisverwerker aanleveren.

De online applicatie zorgt  voor toegankelijkheid voor planner, medewerker en overige gebruikers en is makkelijk in gebruik.

InterShift ASSIST is bij meerdere (zorg) organisaties te gebruiken. Onder andere op Huisartsenposten, centra voor gespecialiseerde zorg.

Functies

  • Roosters

    U kunt gemakkelijk uw rooster een aantal maanden vooruit plannen en dagelijks bijsturen.

  • Financiële administratie

    De urenregistratie in een duidelijk en uitgebreid accountancy proof overzicht.

  • Informatie

    Informatie over uw medewerkers, contracten en voorkeuren.

  • Management rapportages

    Gewerkte uren, +/- uren, ziekteverlof, vakantiedagen en bezetting.

  • Online applicatie

    Altijd en overal uw actuele planning online inzien en aanpassen voor medewerker en planner.

  • Koppelingen

    Gemakkelijk gegevens koppelen met andere applicaties

Live demo?

Benieuwd naar wat ASSIST voor u kan betekenen? Vraag vrijblijvend een demo aan en ervaar realtime de voordelen van onze planningssoftware.