Roosterprogramma PRAKTIJK

Als praktijkmanager is personeelsplanning een van de belangrijkste en meest tijdrovende taken. Met PRAKTIJK heb je overzicht en plan je eenvoudig alle medewerkers in via een online applicatie. Ons roosterprogramma voldoet aan alle wet- en regelgeving met betrekking tot personeelsplanning, arbeidsduur, werktijden, verzuim en verlof.

Direct structuur en inzicht in de personeelsplanning

Losse Excel-bestanden, memo’s of e-mails zijn niet meer nodig. Met de personeelsplanning software PRAKTIJK heb je alles in Ć©Ć©n omgeving.

Dit geeft je overzicht en een handige manier om tijd en kosten te besparen.

software zorgsector

Rooster planning software

De software beschikt over verschillende functies om medewerkers in te roosteren, waaronder:

  • Rooster op basis van arbeidscontract en werkzaamheden
  • Rooster actueel en online beschikbaar
  • Roostering tot 1 jaar vooruit
  • Apart rooster voor alle disciplines
  • Roostering op meerdere locaties
  • Roostering even en oneven weken
  • Roostering maandelijks terugkerend
huisarts kwaliteitsmanagementsysteem

Daarnaast beschikt de personeelsplanning software over de functies:

  • Verlofaanvragen door medewerkers
  • Vakantieplanning
  • Overuren indienen door medewerker
  • Reiskosten woon ā€“ werk
  • Zakelijke km declaraties indienen door medewerker
  • Managementrapportage uren
  • Mobiele personeelsplanning app
  • Export verloning koppeling
  • Maandrapportages
  • Support via e-mail en telefonisch
huisarts kwaliteitssysteem

Waarom PRAKTIJK?

  • Voldoet aan alle wet- en regelgeving
    Ons roosterprogramma voldoet aan alle wet- en regelgeving met betrekking tot personeelsplanning, arbeidsduur, werktijden, verzuim en verlof. Met onze software kan je deze aspecten efficiƫnt beheren en naleven.
  • Een alles-in-Ć©Ć©n oplossing
    We begrijpen dat praktijkhouders en -managers behoefte hebben aan een gestroomlijnde aanpak. Daarom zorgt de software voor een alles-in-Ć©Ć©n oplossing waarin alle informatie wordt gekoppeld, waardoor je geen tijd meer hoeft te besteden aan het beheren van losse Excel-bestanden, memo’s of e-mails.
  • Eenvoudig rapportages maken
    Met ons roosterprogramma kan je eenvoudig rapportages genereren en gegevens rechtstreeks overzetten naar jouw eigen salarispakket, waardoor de financiƫle administratie altijd up-to-date is en je tijd en moeite bespaart.
  • Eenvoudig toegankelijk voor medewerkers
    Onze software biedt medewerkers gemakkelijke toegang via een app tot hun werkrooster, urenregistratie en urenstatus, waardoor communicatie en planning naadloos verlopen.

Functies

  • Planning

    Verlof/Vakantie, invoer bijzonderverlof, ziekte en zwangerschapsverlof. Medewerker kan zelf online verlofaanvragen doen. Zo heeft u altijd inzicht in de beschikbaarheid.

  • Roostering

    Er kan een vast rooster worden vastgesteld voor alle medewerkers gedurende het hele jaar. Vanuit dit vaste rooster kunnen de afwijkingen makkelijk worden gemanaged.

    Roostering op basis van hele dagen of dagdelen, wekelijk of op basis van even /oneven weken.

  • Vakantiekaart

    Altijd inzichtelijk voor de medewerker, bovendien worden de betreffende CAO afspraken altijd gerespecteeerd. Ook nieuwe verlofregelingen zoals PLB worden verwerkt door PRAKTIJK.

     

  • Management rapportages

    Gewerkte uren, ziekteverlof, vakantiedagen en bezetting.

  • Online applicatie

    Altijd en overal uw actuele planning online inzien en aanpassen. Bovendien is er voor de medewerkers een handige App waarmee roosters kunnen worden ingezien en verlof kan worden aangevraagd.

  • Koppelingen

    Dankzij handige koppelingen is het exporteren van uw verloningsgegevens (uren en KM’s) gemakkelijk en foutloos.

Live demo?

Benieuwd naar wat PRAKTIJK voor u kan betekenen? Vraag vrijblijvend een demo aan en ervaar realtime de voordelen van onze planningssoftware.

Aan een half woord genoeg

Agilio Software, voorheen bekend als InterShift, biedt complete oplossingen voor het effectief beheren van jouw praktijk in de eerstelijnszorg. Wij begrijpen de complexiteit van praktijkbeheer en maken software programma’s voor personeel, planning, kwaliteitsbeheer en online trainingen.

Ervaren in de eerstelijnszorg

Ons team is ervaren in de eerstelijnszorg en kent de uitdaging waarmee praktijkhouders en -managers te maken hebben. Ze zijn deskundig in de recente CAO-bepalingen en kwaliteitsstandaarden voor jouw praktijk. Tevens helpen ze jou bij het begrijpen en toepassen van deze regels.

Begeleiding implementatie traject

Onze consultants begeleiden het gehele implementatietraject, vanaf de installatie tot de training van uw team, zodat je samen met jouw team optimaal gebruik kunt maken van PRAKTIJK. Naast de uitgebreide functionaliteiten van PRAKTIJK staat onze support afdeling voor jou klaar tijdens kantooruren om jouw vragen te beantwoorden en te helpen bij eventuele problemen.

Plan jouw persoonlijke demo met Chantal

  • Chantal Taribuka-Luhukay

    Consultant & Marketing en Communicatie

    Chantal Taribuka-Luhukay

    Consultant & Marketing en Communicatie

    Chantal maakt sinds 2014 deel uit van het Team.

     

    De spin in het web binnen de organisatie. Ze weet alles van de applicaties en voert implementaties uit bij nieuwe klanten voor PRAKTIJK applicaties. Daarnaast geeft zijĀ  trainingen en houdt zich bezig met de Marketing en Communicatie.